STATISTIKEN STIGER

God morgon älsklingar ! :) Jag och Natttie stängde ju av filmen och datan igår vid tre typ, men vi själva slockande klockan 6 HAHAH! Vi kollade lite i skolkatalogen, åt, drack kaffe & cappucino, pratade och lite annat. Nu ska vi kolla på en till film, det är en thrilller som heter Ond aning. Någon som har sett den? Jag lyckades iallafall övertala Natttie att vi ska kolla på den nu istället för ikväll, för det är sååå läskigt sen när man ska sova HAHA fegiis :D Det kunde få plats typ 3 till i sängen för jag hade flyttat ända till Natttie haha vi va typ fastklistrade :p Men det vaaa myyysigt haha och inga monster och sånt kunde ta mig då ! HAHAHAHHAH JAG DRIVER :D Ni får bilder senare för nu är det filmdags, ha en skitbra dag! Och juuste, min pappa och Michelle fyller år idag så grattis till dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0