NATASA ANTONIJEVIC SOM SKRIVER

Hej alla ! Vi vet att ni har saknat oss såå himla mycket hihi, men vi har gjort så mycket annat så vi har inte haft någon tid alls över till bloggen. Men i alla fall, idag var vi på träning och vi fick massa nummer haha :D Sen efter det skulle egentligen jag och Natttie ses men det gick ju inte för jag skulle till Sandra och Natttie skulle hem för hennes pappa fyller ju år idag. Grattis till honom ! :) Men så ville Natttie att jag skulle sova hos henne nu på Fredag, men det kan tyvärr inte jag för min pappa fyller år på Lördagen, så hon ska sova hos mig istället! Och så ska vi börja gymma, superbra och fyyfan vad kuul vi kommer ha! Ni kan läsa mer om det på min blogg, http://baranattahs.blogg.se. Har typ ingenting mer att skriva om så jag ska nog avsluta det här inlägget. Och hörrni, jaa jag vet att vi har varit dåliga på att skriva (och att Natttie har varit seg, haha nej jag skoja bebo) men vi loovar att vi ska ändra på det. Vi kommer med massa bilder och inlägg redan på Fredag så glöm absolut inte att kolla in då. Skriv upp det på mobilen så ni inte glömmer hahaha, vi är juuu så jävla bääst så jag tycket faktiskt att ni ska göra det ! haha nej men jag driver. Ha det skit bra så länge och glöm för i helvete inte att kika in på Fredag hehe! Puss babes

Ni får ingen bild nu för jag är ju inte hemma så har ingen på oss båda, men det gör inget för ni ska ju få massor på Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0