YOOO HEER

Ja hejsan! :D Här sitter två glada Natasor, den ena sjunger så att det bara ryker om den och den andra snurrar på stolen. Jag sjunger, hon snurrar. Alltså jag sjunger så himla vackert så att det bara växer blommor om mig! (a) Nu pumpar Natttie sin jävla stol, hoppas att hon pumpar upp den så att hon flyger upp i taket och sen igenom taket och sen till rymden. Aja nu kanske vi ska ta och börja skriva lite om vår dag. Jag, Natasa Antonijevic åkte till Zivkovic runt 4. Vi gick ut och hoppa en stund, eller vi och vi ? Jag hoppade med hennes lillebror hahah så kuuuul ! Hehe :D Sen ritade vi några jättefina gubbar som ni tyvärr inte får se. Men nu har vi iallafall laddat ner en film, Twilight blev det. Den va klar medan vi åt och nu tänkte vi bränna den. Smart som jag är skriver jag ju detta finfina inlägget innan vi gör det, för vem vet, datorn kanske inte överlever? :O Önska oss lycka till och om vi slutar skriva så har datorn pajat. Haha pajas.



- skitgammal bild, över 3 år. Bjuder på den ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0