SÖNDAG, NO VANLIG

Hej alla, det är Natasa Antonijevic som skriver & jag vill bara påminna om att det inte är någon vanlig Söndag idag, det är nämnligen så att min äälskade vän Natasa Zivkovic, även kallad syster, år. Alla grattar henne, hon förtjänar världens bästa födelsedag, hihi ! Aja, nu sitter jag här hemma hos Natttie & vi kollar på tv, snackar och sånt. Jag sover här idag och på Tisdag ska jag följa med henne till hennes skola :) Jaa, nu ska jag avsluta det här inlägget med några bilder, puss!


På bussen när vi åkte till Göteborg


Gammal


Natttie fota i smyg :)


Dusan och jag grisar haha, alla bilder
ovanför är från Göteborg, den här också,
 men inte dom här under , wegdskgvsdv .


Gammal på mig och Natasa


Natttie och jag för länge sen


Jag, David & Natasa


somras


Natttie & jag, vi är goda vänner .


För att vi är så bäst. En del av bilderna är verkligen skit gamla !


Det var allt för just nu, seeeeeyah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0