PRUTTINLÄGG

tjatjatja :) nu undrar ni säkert vad era idoler natasa & natasa gör. jo, vi sitter i min säng och jag blir nerknullad av min kusin & Natttie våldtar typ sängen? haha jag har ingen aning vad hon pysslar med hahah! Zivkovic: vadå pysslar, det ska va sysslar! jag: meen PYSSLAR! zivkovic: vadå förbereder jag julpynt eller? jag: ÅH FYFAN DITT SVIN HAR DU PRUTTAT! Haha min lilla kusin prutta i mitt face HAAHHAHAH! 

OMGOMGOMGOMGOMG !!!! NI VILL INTE VETA VAD SOM PRECIS HÄNDE! natasa zivkovic pruttade på min mobil nyss! haha ni behöver inte smsa längre för fan heller att jag svarar! jag vill inte ha någon jävla influensa ur hennes dupe.

Oh herregud jag får tårar :O ni fattar inte hur vi VEERKLIGEN  DOOOOOG av garv hah omg jag gråter xd

 

men aja. nu gick natttie på toa fyfan hon har stinkit ner mitt rum, och inte bara det, HELA MITT FUCKING HUS stinker av hennes pruttar! :D haha jag vet att ni ville veta det :) nej men nu orkar vi inte skriva mer.

Hej då alla, och glöm inte att klämma ut dom när det plingar, det är viktigt haha.

ojoj, nu ringde min plinga, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0