JÄVLA RUBRIK

Igår skrev vi ju bara om den där satans prutten, så idag tänkte vi skriva om igår, & idag ! :D

Ja, vart ska vi börja då? JOOO! Jag och Natttie möttes i centrum sen va vi där ett tag för vi skulle ha nån grej (orkar inte skriva va), sen efter det gick vi hem till mig och grillade haha! Sen när jag och Natttie skulle gå ut och hämta nån grej till grillen (efter att vi grillat), stog Sasa ute på balkongen och skrek till massa folk att dom va talibaner och jag vet inte vad haha skit packad xd

ÅÅÅÅH NATTTIE MÖKA IGEN, FYFAAAN! jag kände faktiskt vibrationerna :O

Men iallafall. Idag har vi träning, halv 2 till halv fyra. Jobbigt men kul :D Så vi ska börja fixa oss runt 1 typ. Efter träningen ska vi hem till nån av oss, vi har inte bestämt än men det gör vi sen. Vi skriver mer sen eller nästa helg eller efter något nytt. Juuuste ja, vi ska ju till sydpoolen på lördag, nån som vill hänka? Men aja, hej då ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0