WHEN A STRANGER CALLS

tjaba tjena hallå ! :) vi har just
kollat på film, (When a stranger
calls) den va skitbra & den
rekomenderas, men får däremot
inte en femma av oss ! ;d Haha .
Kanske en trea ? Eller nej , en
fyra blire. Nej fan , 3,7 blir nog
vår slutsats. Men nu lämnar
vi det & går över till dagens
händelser. Igårkväll la vi oss
vid halv fem på morgonen. Hej
vi är absolut normala. Hihih (a)
Fast det konstiga är att vi vakna
jättetidigt idag, alltså innan klockan
slog tolv , det är lixom tidigt för oss
iallafall ! Vi låg bara i sängen , kolla
på tv , nörda data och sånt & så vipps...
så va klockan halv tre mitt på dagen ! :O
Haha, vi va faktiskt lite hungriga så vi drog
oss upp & fixa bacon, det va riktigt gott .
Vi la oss igen efter vår otroligt tidiga frukost
& fixa musik till bloggen & massa annat. Sen
vid typ klockan halv 6 - 7 tog vi av oss pyjamasen
& vid typ 8 tog tåget hem till mig, sen gjorde vi
inte så mkt , kollade på film , åt piroger &
knasade, som vanligt.  Nu har jag faktiskt
inget mer att skriva om , frästen , jag har glömt att
 nämna  att det är Natasa Antonijevic just nu framför
datorn, min lilla Natasa Zivkovic ligger i sängen &
typ smsar , i think :) Hejdå & nu kmr det en bild.



Natasa Antonijevic & Natasa Zivkovic till döden.
- Det är en ren sjävklarhet & jag kmr
aldrig någonsin att tvivla på det.
Bebis , jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0