VILL DU HA CHOKLAD?

Orkar inte förklara rubriken, ni får leva med det. Idag vid 5-6 åkte jag till Natttie, hon va trög för hon gick till Älvsjö station, så jag fick vänta på henne i hundra månader haha. Men det var inte så farligt. När hon äntligen kommit fram åkte vi hem till henne, jag lämnade mina kläder (pyjamas och sånt) här och sen gick vi ut igen i det fina vädret. Vi träffade några roliga apor, vi va ute en stund och sen börja det bli både kallt och tråkigt så vid halv 9 började vi röra oss hemmåt & vi va framme vid typ halv 10, vi träffade lite vänner på vägen hem haha så vi snacka lite med dom och sånt. Riktigt roligt. Nattties mamma blev inte så värst glad på oss, & då va det inte så roligt längre, vi skulle ju typ va hemma vid halv 9. Men det va inte så farligt, så det va lungt, och då va det roligt igen haha. När vi kom hem gick vi bara in och hälsa, sen gick vi ut och hoppa på studsmattan en stund, och efter det spelade vi kort, JAG VANN, haha och medans vi spelade kollade vi lite på tv också haha. Vi åt såna där sura bilar, första gången jag smakade på dom. Visste inte ens att det fanns sura, bara såna där vanliga som är goda. Sen gick vi upp till hennes rum och så forsade tiden förbi. Vi är inte ens trötta och det är ingen vaken typ så nu ska vi snart kolla på en film, John Tucker Must Die. Någon som har sett den ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0