FÖRLÅT, MAMMA FÖRLÅT !

HAHAHAAHHAHA ! Aa, den låten kommer iaf jag och N Zivkovic ihåg! Gud, fett länge sen ! :D Nej men nog om dedär. Ni som fattar, ni fattar. Ni som inte, ni fattar helt enkelt inte & jag tycker att det är jävligt synd för er. Gå och krocka i väggen! Nej förlåt, mamma förlåt, men GUUUUUUUUUUD ! Hahaha nej men ärligt. Förlåt på riktigt nu, vi ska faktiskt försöka ta oss i kragen och vara snälla mot våra gulliga läsare ! :) Idag va jag och Natttie ute, kameran hänka så det blev massa bilder, vi gjorde om några och jag ska bara langa en för jag pallar inte spara alla på den här bärbara för pappa kommer ända att ta bort dom för han kommmer hålla på och lägga in sina grejer och blablabla pallar inte förklara, & jag vill inte ens göra det & då gör inte jag det ! HAHAHAHAHA :D Nej nu ska vi ta och lägga in den där låten "förlåt mamma förlåt" här på bloggen & jag hoppas att nu njuter av den för den är så fucking bra. 

Här har ni den otroligt fina bilden :D


Här har ni den där efterlängtade videon, VI VET ATT DU ÄLSKAR DEN, JUST SAY IT BABY ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0